sobota, 23 stycznia 2010

artystyczny niedosyt

Ten tydzień minął tak szybko, pędzę z szybkością światła, ogrom obowiązków i wydarzeń "tegotygodniowych" mnie dobił. Pobudka, przedszkole, praca, przedszkole, zajęcia tzw "domowe" (patrz: pranie, sprzątanie, gotowanie etc) zabawa z dziewczynami- bo chce, bo lubię, czas dla siebie- ostatnio ciągle mało, czas dla drugiej połowy - też duże braki.... trzy nie przespane noce, nawroty alergii i katarów u dzieciowych powaliły mnie na kolana. Do tego mam artystyczny niedosyt - nic ale to nic nie zrobiłam w tym tygodniu - artystycznie znaczy się, bo inne "roboty" to i owszem ale nie narzekały.
a tu trójnóżka* czeka na lifting, półka do kuchni stoi odłogiem, pudła, pudełeczka - leżą i się nudzą a ja jestem nie pocieszona ogromnie.
nadrobię, mam nadzieję.....
Nadzieja...... - ona umiera ostatnia!!!




Dla poprawienia nastroju swojego własnego i może jeszcze kogoś (mam nadzieję... znowu) pokazuję moje prace decoupagowe. Decou - to jedna z wielu moich pasji, pasji które poczyniam nagminnie i to na czym się da, od pudełek zaczynając na meblach kończąc. Daje mi to wielką satysfakcję a przy okazji cieszy oko moje i nie tylko.
Na początek pudełeczka różnorakie, wykonane we wczesnej lub później przeszłości, jednakowoż napawające mnie dumą.
szyciowe....




dziecięce...



kuchennie....





misiowo....

* - trójnóżka - mój trzy nożny manekin krawiecki, czekający od gwiazdki na metamorfozę.
Mam nadzieję zacząć go niebawem..... mam nadzieję.....
W ten mroźny ( u nas -17) styczniowy dzionek, życzę Wam dużo nadziei, nadziei która napawa radością nasze serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz