poniedziałek, 4 października 2010

eteru mi brak........:-((((((

Jesień przyszła, pięknie za oknem lecz coraz zimniej się robi, więcej czasu spędzamy w domu to i więcej rzeczy można porobić..... no można ale jak nie można ich pokazać i człowiek zapomnieć zdążył co zrobił, to szlak człowieka trafia.
Mnie szlak trafia od ponad miesiąca bo...............nadal nie mam internetu w domu, nadal nie mogę pisać, czytać itp.
A dlaczego, skoro żyjemy w XXI wieku, w kraju cywilizowanym............no właśnie dlaczego????
Ja tego nie pojmuję, biurokracja firm telekomunikacyjnych wszelkich przyprawia mnie
o palpitacje serca, ból głowy i inne podobne stany o zszarpanych nerwach nie wspominając.
Przepraszam Was moi drodzy ale nie umiem określić bliższego czy dalszego nawet, przybliżonego czasu, kiedy ów internet pojawi się w moim posiadaniu,więc milczeć będę przez czas jakiś jeszcze.
Liczę na Waszą wyrozumiałość i cierpliwość.
pozdrawiam.
Magda

2 komentarze:

  1. Cierpliwie czekam, bo wiem, że warto:) Oj będzie się działo jak wrócisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też cierpliwie poczekam,...na ten eter :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń