poniedziałek, 10 maja 2010

patera i pudełko na sztućce


Pochłonięta zajęciami dnia codziennego, planowaniem zbliżającego się wielkimi krokami remontu (o tym niebawem) czasu na oddanie się pasji malarskiej, przeróbkowej i stworzenia czegoś z niczego ciągle braknie, a tu tyle różności czai się na mnie, czyha w ukryciu i czeka aż je moje oko dojrzy..... i stety- niestety dostrzega. Kupuję, gromadzę, zbieram te moje "przydasie" i zarastam, zagracam wszelkie dostępne miejsca, bo już wiem co z nimi zrobię, tylko niestety robienie się odkładane jest na bliżej nie określony termin, bo zawsze coś jest pilniejszego....

....ale przychodzi taki dzień, kiedy po prostu nie mogę dłużej czekać, bo chęć zrobienia czegokolwiek tak mnie rozpiera, że muszę!!!! Wyjmuję pędzle, farby wieczorową (czytaj nocną) porą, siadam i maluję, maluję do upadłego- aż osiągnę zamierzony efekt . Tak też było z paterą i pojemnikiem na sztućce.

Paterę znalazłam w odwiedzanym składziku u mojej Babci, wykosztowałam się całe 2 zł :-) Pojemnik przeleżał ładnych parę lat w piwnicy a później u mnie w domu czekając na drugie życie, a naczekał się sporo bo podchodziłam do przeróbek chyba z trzy razy. Malowanie, przecieranie, patynowanie, zarwana nocka wszystko to staję się nieważne w momencie gdy kończę pracę i czuję to miłe uczucie zadowolenia, że zrobiłam coś jak chciałam i, że wyszło jak miało wyjść.
Satysfakcja gwarantowana ;-)))


a tak prezentowały się przed....

10 komentarzy:

  1. Super ci to wyszło, szczególnie taca mi się strasznie podoba. :)) A o gromadzeniu przydasi coś wiem, oj wiem... ;) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak samo gromadze ogromne ilosci rzeczy.
    Ale nie ma kiedy za nie wziasc sie.
    Paterka jak i tacka pomyslnie przeszly lifting podobaja mi sie i sa w moim ulubionym kolorze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci to wyszło Lutajko :o)
    Patera cudna, a taca brak mi słów!!!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobilasz cuda z patera i z pudelkiem. Zdolna jestes:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, na Twój blog trafiłam przez Polskie Wnętrza. Bardzo mi się spodobał. Będę zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    Jestem tu pierwszy raz i muszę stwierdzić, że przytulnie tu u Ciebie...
    Podzielam pasję tworzenia- dobrze jest się czasem zrealizować w pożyteczny sposób:)
    Będę co jakiś czas zaglądać,
    Pozdrawiam!

    Magda-lenka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wielką fanką jeśli chodzi o zastawę stołową i myślę, że właśnie sztućce najbardziej lubię. Tym bardziej, że jak kupuję je od https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/komplety-sztuccow/ to nigdy nie wiem które mam wybrać. Najchętniej kupiłabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odgrzebałaś mojego bloga z czeluści internetowych, może czas wrócić?! 🤔

      Usuń