wtorek, 16 lutego 2010

Sto lat dla Siostrzyczki

Dziś będzie tort, kwiaty i życzenia a wszystko to dla Mojej Siostry Kajdy.
Siostra moja, młodsza i jedyna jaką mam urodziła się 16 lutego właśnie 30 lat temu i wtedy to przestałam być jedynaczką a zyskałam siostrę, najlepszego przyjaciela, powiernika, bratnią duszę. Wtedy jeszcze co prawda tego nie wiedziałam, później też bywało różnie, jak to w siostrzanej miłości od łez do śmiechu i z powrotem. Teraz wiem bez NIEJ moje życie nie byłoby takie same....
Kochana Siostrzyczko - choć dzielą nas tysiące kilometrów, Ty zawsze jesteś blisko mnie, w moim sercu, myślach, wspomnieniach...

W dniu Twoich urodzin życzę Ci samych szczęśliwych dni wypełnionych miłością i radością, siły i zapału do realizacji marzeń, zdrowia, które to wszystko pomoże osiągnąć.
Jednym słowem: NAJLEPSZEGO!!!!


* zdjęcie Torta pochodzi z portalu "kwestia smaku".

1 komentarz:

  1. Dzięki siorka to najpiękniejsze życzenia jakie kiedykolwiek dostałam. Kocham Cię. Aż się poryczałam.

    OdpowiedzUsuń