poniedziałek, 15 lutego 2010

Nagrody :-)))

Kochani,

Bardzo mnie cieszy fakt tylu odwiedzających i uczestnictwa w konkursie. Jak wiecie problemy z licznikiem, który znowu się zablokował właśnie na liczbie 200 spowodował małe perturbację, jednak konkurs, konkursem jest a nagrody nagrodami. Słowo się rzekło i ja się z niego nie wycofam!!!!
Ponieważ 3 osoby przesłały do mnie screena z 200-tnym gościem, są to Kasia H., Martu i Pinkamgittuz, zrobię tak: zawieszkę dostanie Kasia H. - ona jako pierwsza przysłała screena, natomiast Martu i Pinkmaggituz dostaną nagrody pocieszenia w postaci jajek niespodzianek - to a konto zbliżającej się Wielkanocy,mam nadzieję, że choć w małym stopniu zrekompensuję to powstałe niedogodności.
Dziewczyny gratuluję i proszę o przysłanie na maila adresów kontaktowych tak bym mogła niezwłocznie wysłać do Was prezenty.
Dodatkowo obiecuję tu wszem i wobec mały kursik robienia wianków, tylko zbiorę wszystkie potrzebne materiały.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w zabawie i odwiedzanie mojego bloga.
Konkursy będą nadal, może tylko w innej formie, bo jak widać na licznik nie ma co liczyć ;-))))))
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz