czwartek, 14 stycznia 2010

Powitanie

Właśnie dzisiaj, w czwartek 14.01.2010 roku postanowiłam założyć swojego bloga.
Dlaczego dziś, ktoś zapyta, a dlaczego nie - odpowiem!!!
Tak naprawde powodów jest kilka:
- po pierwsze chodziło mi to po głowie już od dłuższego czasu, czekałam tylko na odpowiedni moment;
- po drugie - data 14.01. - jest dla mnie ważną datą, właśnie tego dnia obchodzę urodziny;
- po trzecie - chyba najważniejsze - kończe dziś 33 lata, jestem żoną, mamą, kobietą pracującą i jest mi z tym dobrze. Mam przy sobie ludzi, których kocham, i którzy kochają mnie, robie to co lubię i tak muszę to napisać "JESTEM KOBIETĄ SPEŁNIONĄ"

To chyba wystarczające powody????!!!!!
czuje, że musze i już.....


a o czym bedzie ten blog??????.....

o mnie, mojej rodzinie ,domu który będę urządzać ale głównie o moich pasjach dekoratorskich, wnetrzarskich, o tym co pochłania mnie bez reszty i daje siłę do dalszego działania,o moich inspiracjach, marzeniach, pracy, wypoczynku i o wszystkim co mi przyjdzie do głowy...

... po prostu o moim dniu codziennym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz